سلام به همگی . سال نو همگی مبارک.سال خوب و خوش پر از موفقیت و شادکامی داشته باشین.
من فارغ التحصیل رشته مترجمی زبان انگلیسی هستم . بعد دو سال تازه کار پیدا کردم.البته کارم موقتیه و تو شرکتی کار می کنم.خیلی دوست دارم ادامه تحصیل بدم . یه مدت جوگیر میشم بعد زده میشمو میذارم کنار.از رشته خودم هم خوشم نمیاد.فکر می کنم دلیلش هم ضعفم تو این رشته هستش که اصلا نمی تونم حرف بزنم.خیلی ناراحتم میکنه.یه تصمیمی که دارم اینه که روانشناسی بخونم.می خوام نظرات شمارو بدونم که این رشته رو ادامه بدم موفقم یا رشته دیگه ای پیشنهاد می کنید که ادامه بدم ،با توجه به اینکه پیش زمینه ای در رشته های دیگه ندارم.
راستی اگه کسی می دونه چه جوری می تونم کتابهای روانشناسی رو از اینترنت دانلود کنم راهنماییم کنه.آخه گرونن.