سلام. من امسل کنکور دارم
مقدمه:من به خاطر مشکلاتی که چند سال پیش برام پیش اومد به درس خوندن عادت پیدا نکردم و نتونستم تا حالا درس بخونم. فقط چون هوشم خوب بود همیشه نمره خوب میگرفتم.اما حالا گیر کردم
حالا دز فکرهای مختلف دارم دیوونه میشم.راسیتش فکر قبول نشدن اذیتم نمیکنه بلکه اینکه نمیتونم درس بخونم بیچارم کرده. میدونین اولش با ارژی 2 ساعتی درس میخونم ولی بعد کم کم آب میره . همه کاری هم کردم که بهتر شه.نشد.اتاق عوض کردم . انواع برنامه هارا امتحان کردم. پیش چند تا مشاور هم رفتم و مشغولیات جنبیم را هم کم کردم.
لطفا کمکم کنید. از اعصاب خوردی چند روز پیش با خودم گفتم خودما بکشم راحت شم.از اون طرفم درسها جمع شده وااااااای ا
HELP ME.I'LL WAIT FOR U








علاقه مندی ها (Bookmarks)