من و خيلي از دخترها دوست داريم بچه گانه حرف بزنيم و گاهي منظورمون رو با رفتار ها ي كودكانه بيان كنيم.آيا تو ارتباط با پسرها اين مسئله باعث مي شه اونا فكر كنن كه طرف مقابلشون فرد بالغي نيست و حس منفي درباره ي اين قضيه دارند؟