من و خيلي از دخترها دوست داريم بچه گانه حرف بزنيم و گاهي منظورمون رو با رفتار ها ي كودكانه بيان كنيم.آيا تو ارتباط با پسرها اين مسئله باعث مي شه اونا فكر كنن كه طرف مقابلشون فرد بالغي نيست و حس منفي درباره ي اين قضيه دارند؟
تشکرشده 204 در 87 پست
من و خيلي از دخترها دوست داريم بچه گانه حرف بزنيم و گاهي منظورمون رو با رفتار ها ي كودكانه بيان كنيم.آيا تو ارتباط با پسرها اين مسئله باعث مي شه اونا فكر كنن كه طرف مقابلشون فرد بالغي نيست و حس منفي درباره ي اين قضيه دارند؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)