سلام دوست عزیز
خوشحالم که درد منو می فهمی منم وقتی 15 ساله بودم مادرمو از دست دادم و الان یه نامادری دارم و اونم یه دختر.
خلاصه اینکه این نامادری یکی از مشکلاتم برای درس خوندنه. چون موقع دانشگاه رفتن خواهرم بارها دیدم که به پدرم می گفت اینقدر پول شهریه برای دخترت نده. حق دختره من چی میشه . آخه یکی هم نیست بگه که بزار دخترت بزرگ شه و دانشگاه بره ببین کسی حقشو می ده یا می خوره و بعد. اینجوری بود که من قید دانشگاه پولی رفتنو برا همیشه زدم و سعی کردم تو دانشگاه سراسری بخونم که اونم هزار تا مشکل داره واسه خودش







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)