من قبلا موضوعی مشابه رو ایجاد کرده بودم ولی خب این بحث تا حدودی متفاوت است. سوال من از آقایان که در شرف ازدواج هستند این است.
شما اکنون شرایط و توقعات دختران ایرانی را هر چه هست ( کم است یا زیاد) می دانید . با علم به شرایط فعلی و مشکلات و راحتی های حال حاضر خود و میزان مسئولیتهای خود، 5 دلیل و انتظار خودخواهانه!( درست خواندید. منظور دلایلی است که به جهت برطرف کردن نیاز خاصی از خود دارید و نه دلایل انسانی شما مبنی بر حمایت دیگری و...) خود را برای ازدواج ممنون می شم بگید. بزرگواری می کنید قید بفرمایید که چقدر امید دارید به هر یک از انتظارات خود دست یابید!








علاقه مندی ها (Bookmarks)