iman-tanboor عزیز
چند نکته در اینجا حائز اهمیت است که لازمه مورد توجه قرار بگیره
اینکه اگر خواستید مزایای انقلاب رو شمارش کنید خواهشا از مقایسه اون با عراق و افغانستان جلوگیری کنید چون هم اکنون مردم عراق خداوند را شاکر هستند که به فردی به غیر از صدام جنایتکار می توانند آزادانه رای بدهند
خداوند را شاکر هستند که می توانند مراسم عزاداری امام حسین را در کربلا بدون هیچگونه ترس و واهمه ای بجا آورند
خداوند را شاکر هستند بدون هیچگونه ترسی ابراز کنند که شیعه هستند
مردم افغانستان هم خدا را شکر می کنند که حداقل می توانند از وسایل صوتی و تصویری استفاده کنند،دختر بچه هایشان را به مدرسه بفرستند و براحتی عقاید خود را مطرح کنند
و هزاران دلیلی دیگر که در آینده نچندان دور شاهد آن خواهیم بود
باید متذکر بشوم که انقلاب دارای مزیتهای دیگری است که در جایش می شود بحث کرد بدون آنکه با کشورهای دیگر آنرا مقایسه کنیم
در این سایت اکثر افراد دارای مدارج دانشگاهی هستند که می توانند در اینجور مسائل براحتی مباحثه کنند ولی بدلیل اینکه این سایت محلی برای بحثهای سیاسی نیست و بیشتر جهت همدردی افراد طراحی شده است سعی در پاسخگویی ندارند
پس خواهش میکنم از کشیده شدن بحثها به مسائل سیاسی خودداری کنید