سلام عزیزان
وقتی ما انسانها به دنیا می آئیم، همراه خود سرمایه عمر را به همراه می آوریم و این سرمایه با تولد ما شروع به مصرف شدن می كند. شمارش معكوس شروع می شود.
در گذران عمر اجبار وجود دارد. داستان یخ فروشی هست كه در ظهر تابستان ، یخها رو به آب شدن هست و تنها در ازای فروش آنها می تواند سرمایه خود را تبدیل كند.
در عوض سالها، ماهها، هفته ها، ساعتها ، دقایق ، ثانیه ها و ...، چه به دست آورده ایم.
تاریخ تولد خود را به میلادی وارد كنید، و در مورد عمری كه گذشت تامل بیشتری كنید. مخصوصا به گذرسریع میلی ثانیه ها توجه كنید. این فانی شدن سریع عمر ماست.
ثانیه ها را دریابیم.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)