به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 59

Threaded View

  1. #34
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: اگر سن دختر در ازدواج بیشتر باشه و آشناییه اینترنتی!

    سلام
    به نظرم اون جذب پختگی توشده و همین یعنی اینکه اون به تو تکیه خواهد کرد
    اولاًنیاز است بدانیم چند فرزند هستند در خانواده ، و فرزند چندم است ، رابطه اش با مادرش چگونه است آیا وابسته است ، تا بهتر بشه راهنمایی کرد
    ثانیاً بهتره همه جوانب را بسنجی و تبعات چنین زندگی را عاقلانه بررسی کنی بعد ببینی کنار می آیی با چنین شرایطی . و بعد نظر مدیر همدردی را پیاده کنی که توانایی او در مسئولیت پذیری را هم خواهی فهمید و لازمه همه اینها اینه که شما احساسات را مهار و با عقل وارد شوید .
    ثالثاً شما سعی می کنید عاقلانه توجه کنید ولی بر احساساتتان هم غلبه نکردید و حالتی مثل یه گام پس دو گام پیش را در پیش گرفتید باید جدی باشید و عقلانیت را برای تصمیم گیری در پیش بگیرید .

    در نهایت فاکتور فاصله سنی به این شکل که مرد کوچک تر باشد را بین افراد سن بالا مثلاً بالای 35 سال راحتتر میشه نادیده گرفت جون مردی در این سن و سال پختگی برای پذیرفتن همسری یک خانم مثلاً 40 ساله را دارد اما در این سنی که شما با آن مواجهید (19 ) هنوز یک پسر به بلوغ اقتصادی و عاطفی و اجتماعی و عقلی کافی نرسیده و آنکه آسیب می بیند زن اوست که به بلوغ کافی رسیده . با این تفسیر شما فاصله خود با او را دو برابر ببینید یعنی سن تقویمی به اضافه همان مقدار سن از نظر انواع بلوغی که گفته شد . پس بسیار دقت کنید و بدانید علاقه او عقلانی نیست احساسی است و تنها عشق و علاقه عقلانی است که قابل اطمینانه
    موفق باشی

  2. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    فرشته مهربان (دوشنبه 08 تیر 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بی ثباتی و درک پایین نامزدم
    توسط kambiz619 در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 آذر 94, 13:35
  2. ارتباط اینترنتی واشناییهای یکطرفه از قبل
    توسط adine در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 05 آبان 91, 12:37
  3. * چگونه بر ناسازگاری های شناختی خود فائق آییم؟!
    توسط مدیرهمدردی در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 دی 90, 22:11
  4. *آیین زندگی و خوشبختی به زبان رایانه ای *
    توسط m.mouod در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 دی 88, 12:44
  5. +اگر سن دختر در ازدواج بیشتر باشه و آشناییه اینترنتی!
    توسط lida در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 25 اسفند 86, 13:40

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.