با سلام:
می خوام بهم بگید چطور دو نفر که عاشق هم هستن و قصد ازدواج دارن یک دفعه پسر همه چیزو ول می کنه و میره؟بدون هیچ دلیل موجهه؟؟پس دوستت دارم های پسرها دروغه ؟و چرا گریه می کنن از رابطه ای که خودشون تمام کردن و دلیل خوبی هم نمی آورند؟
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
با سلام:
می خوام بهم بگید چطور دو نفر که عاشق هم هستن و قصد ازدواج دارن یک دفعه پسر همه چیزو ول می کنه و میره؟بدون هیچ دلیل موجهه؟؟پس دوستت دارم های پسرها دروغه ؟و چرا گریه می کنن از رابطه ای که خودشون تمام کردن و دلیل خوبی هم نمی آورند؟
سارا بانو (شنبه 10 مهر 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)