سلام
خسته نباشيد خدمت مدير محترم،آقاي سنگتراشان و بقيه اعضاي محترم و با آرزوي سالي خوب براي همگي
فرم مشاوره بصورت زير طرح شده:

الف) سئوال شما به همراه پاسخ مشاور به صورت علنی روی سایت قرار می گیرد.2000 تومان
ب)‌سئوال شما محرمانه می ماند وصرفا پاسخ مشاوره به همراه كدی كه شماانتخاب كرده اید روی سایت قرارمی گیرد.4000تومان
ج )‌ سئوال شما، و پاسخ مشاور كاملا خصوصی بوده و صرفا از طریق ایمیل یا از طریق پیام خصوصی در تالار گفتگوی همدردی برای شما ارسال می گردد5000 تومان


سوال:آيا افزايش قيمتها از2000به 4000و5000 به خاطر محرمانه و خصوصي بودن يا ايميل كردن و پيغام خصوصي هست؟اگر اينطوره به نظر منطقي نيست!!!
لطفا من رو توجيه كنيد!ممنون