نقل قول نوشته اصلی توسط sorena_arman
پرتو تو هنوز تو توهمی
جنسش چطوریه؟ تو زن ایرانی چه گلی به سر مردت زدی؟
شب گذشته پاشو!!خداوند این مردها رو دروغگو خلق کرده؟ مزخرف نگو! قرصاتو نخوردی؟
از مدیر همدردی می خوای حتما برای من اخطار بفرسته یا منو لغو کاربری کنه. مهم نیست. مهم اینه که مهملاتی که تو به زبون اوردی جز این جواب نداره. "مشکل از جنس مرد ایرانیست" پس فرهاد عاشق پیشه و بیژن جز دیوان این سرزمین بوده اند؟ پس این همه مرد که تا پاسی از شب برای خانواده خوود تلاش می کنند و تازه برمی گردند همسرشان است و هزاران توقع آمریکایی هستند؟
سلام
حق با sorena_arman هست،
نميدونم چرا بعضي از كاربرها ميان و با جبهه گيري بحث رو خراب ميكنن
1000 بار همه گفتن تو صحبتهاتون از گزينه ي جمع استفاده نكنيد
پرتو شما با اين حرفت همه مردها رو زير سوال ميبري
آيا پدر و برادر خودت رو هم شامل اين مردهاي مشكل دار ميدوني؟
چيزي رو كه براي خودت نميپسندي براي ديگران هم نپسند
اگر مردها ايراد داشته باشن زنها نماد اشتباه هستند،
چند نفر رو ميخواي بهت نشون بدم كه شوهر بدبختشون براي اينكه زنش از زندگي راضي باشه صبح تا شب جون ميكنه اونوقت زنش بهش خيانت ميكنه
پس من هم بايد بيام بگم همه ي زنها غير قابل اعتماد هستند؟