نقل قول نوشته اصلی توسط گرد آفرید
و نیز با تأکید بر نادرستی و کثیف بودن حرکت زشت عضوی که مشخصات حتی ISP صدرا را آشکار کرده،این پرسش بر می آید که مدیر تالار که دارای امتیازات زیادی و البته مجازی و این خراب شده را هم راه انداخته،چرا کل این تاپیک یا دستکم پست عضو فضولی را که این معرکه را راه انداخته حذف نمی کند؟آیا کار او مهر تأییدی بر رفتار زشت آن عضو است؟
بدرود./

گل گفتی جناب گردآفرید...
این که چرا این تاپیک (...) را پاک نمیکنند اما تاپیک های دیگر را هر زمان که بخواهند .....