سلام
از شعار که بگذریم ، بهترین عیدی رو من همیشه از خدا میگیرم .چون سال تحویل ازش می خوام آنچه رو که برام لازمه ، مصلحته ، با داشتنش مغرور نمی شم یا پشیمون ، بهم بده.پس دیگه خودش میدونه چی عیدی بده که بهترین باشه.
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
سلام
از شعار که بگذریم ، بهترین عیدی رو من همیشه از خدا میگیرم .چون سال تحویل ازش می خوام آنچه رو که برام لازمه ، مصلحته ، با داشتنش مغرور نمی شم یا پشیمون ، بهم بده.پس دیگه خودش میدونه چی عیدی بده که بهترین باشه.
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)