سلام

از شعار که بگذریم ، بهترین عیدی رو من همیشه از خدا میگیرم .چون سال تحویل ازش می خوام آنچه رو که برام لازمه ، مصلحته ، با داشتنش مغرور نمی شم یا پشیمون ، بهم بده.پس دیگه خودش میدونه چی عیدی بده که بهترین باشه.