نه مسلما براي زناني كه چنين مي كنند مهريه حق است. ولي مشكل اينجاست همين خانومي هم كه بدون اذن همسرش خونه رو چندين روز ترك مي كنه هم مهريه داره!!!نوشته اصلی توسط ester
تشکرشده 502 در 230 پست
نه مسلما براي زناني كه چنين مي كنند مهريه حق است. ولي مشكل اينجاست همين خانومي هم كه بدون اذن همسرش خونه رو چندين روز ترك مي كنه هم مهريه داره!!!نوشته اصلی توسط ester
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)