نقل قول نوشته اصلی توسط ester
sorena_arman
در جایی به یاد دارم(بخش اختلاف و درگیری زن و شوهر) شما در پستی (مردی از اینکه وقتی در منزل نیست همسرش به خونه پدریش میرفت)اعتراض فرمودین که این چه کاریست و وقتی وردی در منزل نیست کانون خانواده رو به دستش زنش میده و زن باید در منزل باشه این چه زندگی است که وقتی مردی در خانه نیست زن خانه را ترک کنه...
"دسته اول- صالحان و درستکاران و آنها همانهایی هستند که به نظام خانواده پایبند اند و در غیاب همسر "حفظ الغیب" مینمایند یعنی حافظ حقوق خانواده و همسرانشان هستند. اینگونه زنان مستحق بهترینها هستند."
نظر شما دقیقا به این دسته از زنان اشاره داره چطور به اینجا که میرسیم این قبیل مسائلو درست میدونید و وظیفه زن ولی مهریه اخ میشه؟
البته من به نظر شما احترام میزارم ولی کمی شگفت زده شدم....
نه مسلما براي زناني كه چنين مي كنند مهريه حق است. ولي مشكل اينجاست همين خانومي هم كه بدون اذن همسرش خونه رو چندين روز ترك مي كنه هم مهريه داره!!!