نقل قول نوشته اصلی توسط kimiakhaton
اقای سورنا برادر گرامی تو رو خدا این شب عیدی بس کنید .....امیدوارم در سال جدید شما هم به تمام خواسته هاتون برسید و یک خانم سازگار و کم توقع سر راهتون قرار بگیره ...مطمئنا کم نیستند اینگونه زنان ........
چي مي گي خانوم!!؟ حرفا به دلت نمي چسبه مي توني نخوني. مگر مزخرفات بسياري كه بسياري در اين سايت مي آورند رو من نمي خونم بدون اينكه اعتراض كنم. من نمي دونم شما به چه حقي قضيه رو اينقدر شخصي مي كنيد. فرض كنيد من مدافع حقوق مردان هستم!!!
عجب مملكتي داريم ما. من بگم ... خوردم . خانوما چقدر بهشون ظلم مي شه. الهي بميرم براي اين همه مصيبت شما. خوبه؟ اينطوري مي تونم ادامه بدم؟