2 یا 3 ماه پیش توی یه شبکه تلوزیونی مشاور خانواده در مورد تاثیر دعوای زن و شوهر بر روی فرزندان یه مثالی زد
میگفت یه دختر 8 یا 7 (سنش یادم نیست) اورده بودن که این دختره موی سرشو در می اورد و مینداخت زمین ( مشاورمی گفت ما میگیم وسواسس مو چینی)
طوری که یه قسمتی از سرش دیگه مو نداشت می گفت من از پدر و مادرش پرسیدم جلوی این بچه دعوا کردین یا نه؟ گفتن نه ما تو اتاقمون دعوا میکردیم بچه هم تو اتاق خودش بود میگفت بچه میگفت هی خواب میبینم خونمون آتیش میگیره و..........
تا این حد یادم مونده بود هاااااااااااااااااااااااا ا
نمیدونم اینجا باید میگفتم یا یه انجمن دیگه؟
کسی در مورد وسواس مو چینی و درمانش(فکر کنم درمانش همان ترک عادت باشه) چیزی میدونه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)