به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 مرداد 88 [ 09:50]
    تاریخ عضویت
    1387-7-11
    نوشته ها
    461
    امتیاز
    5,358
    سطح
    47
    Points: 5,358, Level: 47
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 192
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    213

    تشکرشده 216 در 84 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خيلي سخته...هنوز دوستم داره؟؟؟

    سلام
    به نظر من شما یا داری تمام مسئولیت را میندازی گردن شوهرت یا این طور وانمود میکنی چرا بهش نشون نمیدی که بهش علاقه داری و برای بهتر شدن زندگیت و کمک بهش حاضری هر کاری بکنی؟ اگه همسرت دوستانشو به شما ترجیح بده ناراحت نمیشی؟ شما با رفتارت این رو به همسرت القا میکنی که دوست داری آزاد باشی و هر کاری که دوست داری انجام بدی و از اون هم اجازه نمیگیری و منظورم از اجازه گرفتن اینه که احساس کنه که مرد خونه هست نه این که نقشی نداره. این که به شما میگه دانشگاه و خرید رو وقتی برو که من نیستم که نشونه خوبیه یعنی دوست داره در کنارش باشی، خوبه که محلت نده و براش مهم نباشه که هستی یا نیستی؟ خدای نکرده اگه از زندگی و از شما سرد بشه اگه از شما محبت نبینه این کمبود رو یه طور دیگه جبران میکنه ها...
    همسر شما درشرایط سختی هست نزار فکر کنه که همه چیز رو خودش باید تامین کنه و شما به فکر نیستی اگه از لحاظ مادی نمیتونی کمکش کنی از لحاظ معنوی بهش روحیه بده در گذشته هم که وضع روحی بدی داشته پس شما باید کمکش کنی و تنهاش نزاری حالا خدا رو شکر کن که خودشو با شکستن وسایل خونه تخلیه میکنه خوب بود مثل هزاران نفر دیگه دست رو زنش بلند میکرد؟ شما میتونی کم کم بهش آرامش بدی تا این عادت رو ترک کنه.... الان همونطور که شما از خانواده دور هستید و زیر بار فشار زندگی هستید همسر شما هم علاوه بر دوری از خانواده داره یه زندگی رو هم می چرخونه....
    میدونم که شما هم خیلی ناراحتی و سختی میکشی اما باید بیشتر به همسرت برسی. اصلا شما و همسرتون که همدیگر رو کم میبینید چرا وقتی خونه هست دوست داری بری بیرون یا وقتی میبینی دوست داره خونه باشی برنامه ات رو طوری تنظیم نمیکنی که اون هم راضی باشه؟ آخه چرا فکر میکنی زندانی شدی؟ خوبه اون هم بگه من گیر یک زندگی اجباری افتادم و مجبورم که جون بکنم و خرج تو کنم؟؟؟!!! این چه دیدی به زندگیه؟ به جای این که از اون لحظه ها لذت ببری این فکر رو میکنی؟ زندگی مسئولیت داره نمیشه که فقط به میل خودت باشی. حتما رفتن به دانشگاه رو خیلی مهم نشون میدونی و تمایل خودتو زیاد نشون میدی یا یه کاری میکنی که فکر میکنه که میری خوش گذرونی. وقتی میبینی اصرار کردنت برای رفتن رو جمعه به دانشگاه باعث دعوا میشه به نظر من پیگیر نباش و روز جمعه رو با همسرت خوش بگذرون و سعی کن جزوه ها رو از دوستانت بگیری و با استادت هم صحبت کنی. عزیزم وقتی برای آشتی پیش قدم میشه چرا روی خوش بهش نشون نمیدی؟ باید بهش نشون بدی که برای شما مهمه، دوستش داری و نمیتونی ناراحتی و سختیشو ببینی. فکر کنم شما احساساتو نشون نمیدی حس قدر دانیت را بهش نشون بده.
    میدونم الان از این که این همه نصیحت کردم دلخور شدی اما شما باید هم به خودت و هم به همسرت کمک کنی شما نقش مهمی رو در این میون دارید. منتظر نتیجه هستم.... موفق و سلامت باشی؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید مثل من تشکرکرده است .

    مثل من (سه شنبه 25 خرداد 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو سایت همسر یابی اشنا شدیم به دوستم گفته خیلی دوستم داره نمی دونم دوستم داره یا نه
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 96, 21:27
  2. شوهر دوستم فوت کرده...خودکشی...چه کمکی میتونم به دوستم بکنم؟
    توسط یک زن در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 خرداد 94, 16:40
  3. آیا دوستم به من حسادت میکنه؟آیا از رفتاراش به خواستگارم منظور خاصی داره؟؟؟یا من حساسم؟؟؟
    توسط mohanna در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 بهمن 93, 21:03
  4. من عاشقش شدم ولی اون دوستم نداره چیکار کنم؟؟؟
    توسط marziehh در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 مرداد 92, 18:27
  5. به اين احساس اوليه اعتماد كنم؟؟؟ ... به نظرتون من زود قضاوت ميكنم؟؟؟
    توسط rama25 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 09:00

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.