+نمیدونم باید چیکار کنم؟
[/font]سلام پسری 22 ساله هستم.مدتی پیش تو دانشگاه به دختری علاقه مند شدم .اون دختر از نگاههای من فهمیده بود تصمیم گرفتم بهش پیشنهاد بدم.باهاش صحبت کردم البته خیلی کوتاه و شمارم و بهش دادم.البته نیت من ازدواج بود تا 2 هفته بعد وقتی من و دید و شبش یه نفر به من اس ام داد بعد از 5 و6 تا اس ام اس فهمیدم اون نیست و دیگه جوابش و ندادم.بعد فهمیدم که دوستش بوده حالا چجوری بماند.چون رشتهامون فرق میکنه معمولا هفته ای 1 بار میبینمش.الانم که منو میبینه یه جوری نگاه میکنه یا اینکه دوستاش آمار من و میگیرن.میدونم که از من خوشش اومده ولی نمیدونم چرا زنگ نمیزنه؟ازتون خواهش میکنم کمکم کنید نمیدونم باید چیکار کنم؟
عشق را
اي كاش زبان سخن بود
آن كه ميگويد دوستت مي دارم
دل اندوهگين شبي ست
كه مهتابش را مي جويد
اي كاش عشق را زبان سخن بود
هزار آفتاب خندان در خرام توست .
هزار ستارهء گريان در تمناي من.
علاقه مندی ها (Bookmarks)