کودک 15 ماهه ای دارم که هنوز مستقل نمیشینه و رو پاهاش هم وای نمایسته اما ذهنش خوبه و خدا رو شکر مشکلی از اون لحاظ نداره .دکتر گفته اگه تا آخر ماه 16 تونست مستقل بشینه فقط یه تاخیره و قابل جبران در غیر این صورت...............
اگه کسی چیزی در این مورد میدونه بهم بگه من که کلا افسرده شدم و از زندگی ساقط شدم. دعا هم یادتون نره