من سه پسر 4،11 و 2 ساله دارم پسر4 ساله من بسیاربا هوش ولی شیطان وپر جنب وجوش است وبزرگترین مشکل من این است که مدام با مشت و لگد به برادرانش وحتی ما حمله میکند و زمانی که به ا و اعتراض می کنیم اظهار می کند که بازی میکند ، بیشتر نگرانی من این است که از سال اینده کهبه مهد کودک برود با بچه ها درگیر شود ، تصمیم گرفتم یک کیسه بکس برایش بخرم شاید انرژی خود را تخلیه کند ولی میترسم بدتر شود ضمنا او شب ادراری هم دارد لطفا من را راهنمایی کنید