به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 10 اردیبهشت 88 [ 19:59]
    تاریخ عضویت
    1387-11-06
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    3,469
    سطح
    36
    Points: 3,469, Level: 36
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    نجس ترین چیز تو دنیا

    روزی پادشاهی این سئوال برایش پیش می اید ومیخواهد بداند نجس ترین چیز در دنیای خاکی چیست؟ برای همین کار وزیرش را مامور مکند که برود و این نجسترین چیز را پیدا کند. و در صورتی که انرا پیدا کند ویا هر کسی که بداند تمام تاج وتختش را به او بدهد.
    وزیر عازم سفر میشود وپس از یکسال جستجو وپرس وجو از افراد مختلف به این نتیجه میرسد با توجه به حرفهای مردم پاسخ همین مدفوع ادمیزاد است
    وزیر عازم دیار خود میشود در نزدیکیهای شهر چوپانی را میبیند میگوید بگذار از او هم سئوال کنم شاید جواب تازه ای داشت؟ بعد از صحبت با چوپان او به وزیر میگوید من جواب را میدانم اما شرط دارد؟ وزیر نشنیده شرط چوپان را میپذیرد چوپان هم میگویید: تو باید مدفوع خود را بخوری
    وزیر انچنان عصبانی میشود که میخواهد چوپان را بکشد ولی چوپان به او میگوید تو میتوانی مرا بکشی اما مطمئن باش پاسخی که پیدا کردی غلط است تو این کار را بکن اگر جواب قانع کنندهای نشنیدی من را بکش. وزیر قبول میکند به خاطر رسیدن به تاج و تخت هم شده قبول میکند ان کار را انجام میدهد سپس چوپان به او میگوید کثیفترین ونجس ترین چیزها طمع است.
    که تو به خاطرش حاظر شدی انچه را
    فکر میکردی نجس ترین است را بخوری(راستی بین همین مردم خودمون چند نفر رو میشناسید که به چیزهایی که تو زندگی دارن قانع باشن و حاظر نشن هر کاری ؟؟؟ برا رسیدن به خواستشون انجام بدن؟ من که کم دیدم یا شایدم اصلا ندیدم)متاسفانه تو جامعه ما زیاد هستن افرادی که از روی حسادت وطمع هر کاری حاظرند بکنند . نمیدونم شاید هم من زیادی بدبینم و با ادمهایی که خوب باشند کمتر روبرو شدم

  2. 9 کاربر از پست مفید دانش تشکرکرده اند .

    دانش (شنبه 03 دی 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 تیر 94, 01:23
  2. تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز
    توسط narges در انجمن معارف و مناسبت ها
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 خرداد 93, 17:37
  3. گفت همه چیز بین من و تو تمومه ... من سکوت کردم...
    توسط veis در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 63
    آخرين نوشته: شنبه 27 مهر 92, 00:13
  4. این میز اکه موندنی بود به تو نمیرسید.
    توسط fafa1360 در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 بهمن 87, 18:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.