سلام خسته
نقطه قوتی كه در خودتون دوست دارید پایدار بمونه چیه؟
فكر می كنی چه نقطه ضعفی زیاد به شما ضربه زده؟
فكر می كنید چرا با اینكه بعضی چیزها را می دانیم، ولی نمی توانیم عمل كنیم؟
آیا باورتان نسبت به روانشناسی نسبت به حل بعضی مسائل ، بعضی آدمها از قبل بهتر شده است؟
به نظرت كدام این خصوصیات بیشتر به آدمها ضربه می زند؟
1 - عصبانیت
2 - زودرنجی
3 - قهر و اجتناب
4 - نا امیدی
5 - عجله و شتاب