منم وارد اين تاپيک شدم ،‌به اين جهت که ببينم کي اين تاپيک رو ايجاد کرده !!!
تاپيک رو برا ديدن ايجاد مي کنن وکلي تبليغ مي کنن که بيايئد تاپيک من رو ببينيد ...
بهرحال ايشا له به هدفتون برسيد