دوست عزیز، به نظر بنده ابتدا قبل از موضع گیری در قبال این رفتار همسرتان، صبر و سکوت پیشه کنید و سعی کنید بفمهید که این ارتباط تلفنی در چه حد بوده است. وقتی حدود آن برایتان روشن شد تازه می توان اسمی روی آن گذاشت و در رابطه با آن تصمیم گیری کرد.