:سلام دوستای گلم..
من 10 ماه هست که ازدواج کردم یعنی به قول معروف هنوز توی عقدم...خانواده همسرم و خود اون به نسبت خانواده من خیلی مذهبی ترن البته بیشتر در طرز پوشش..
راستش چند وقت هست خیلی توی فکرم..
من از لحاظ ظاهر و پوشش تغییر کردم بعد از ازدواجم...خوب قبلا حجاب من خیلی متفاوت بود ..خانواده من بلوز و شلوار حتی بلوز آستین کوتاه رو حجاب کامل میدونن تمت خانواده همسرم نه.خیلی توی این مسائل انعطاف پذیریشون کمه..
به هر حال بعد از گذشت 10 ماه با این مساله کنار اومدم و شرایطم رو طوری تغییر دادم که از طرف خانوهده خودم هم خیلی معذب نباشم.توی جمع اونها با مانتو و توی جمع خودمون با تونیکم...
اما مساله دیگه ای هست که برام خیلی سخته..خوب به هر حال دوستان من در دوران مجردی وتغییر احوال من.... کمی برام سخته..من دلم میخواد با همین تغییری که کردم توی جمع اونها مثل قبل شاد و سرخوش ظاهر بشم اما...برام سخته..
مثلا هفته دیگه به جشن تولد برادر دوستم با همسرم دعوت شدیم...البته اکثر دوستام هم همه ازدواج کردن..اما ...من دلم میخواد با حجاب توی این جمع باشم و لذت ببرم..اما اصلا این اعتماد به نفس رو ندارم .. چون قبلا بی حجاب بودم...

خیلی ناراحتم...
کمکم کنین..