[attachment=631]پروردگارا : این منم بنده سرکش و عصیانگر تو ، هزاران گنه کرده ام و باز امیدوار به بخشش تو هستم
چه فسادهایی که در خفای شب برای هوس و عیش خود انجام که نداده ام ، چه حقهایی را که با بیرحمی به ناحق نکشاندم ،
پروردگارا ، این منم بنده گنه کار و پشیمان تو ، همه چیز مرا می بینی و باز سکوت می کنی و مرا زود مجازات::
نمی کنی و با انجام کاری نیکو خیلی زود از من راضی می شوی ، پروردگارا آنقدر مشتاق منی که حاضری یک عمر گناهان
مرا با یک توبه پاک کنی ، تو این دنیا واسم نشونه گذاشتی که از طریق این نشونه ها تو رو پیدا کنم و به تو برسم
[اما بعضی وقتا این نشونیهات اینقدر قشنگه که می تونه یه عمر منو شیفته خودش کنه ، عشقهای زیادی رو توی این دنیا گذاشتی
تا از طریق همین ها به عشق واقعی تو برسم ولی من انسان همیشه نمی تونم ظرفیت عشق دنیاییم رو در خودم بوجود بیارم
پس ای پروردگار من چگونه می تونم ادعا بکنم که من عاشق خدای خود هستم و ..............::
پروردگار من کمکم کن تا پرده های یاس و بی ایمانی را از سرادق چشمانم بزدایم و زنگارهای گناهانم را ار قلبم شستشو
دهم و قلب خود را با جلای اعمال نیک و خدمت به مردم صیقل دهم و ...............:
پروردگارا همه چیز بدست تو و در هم پیچیده قدرت توست ، خدایا ظرفیت تحمل محرومیت ها و رنجهای این دنیا را برای
ما زیاد کن و ما را عاقبت بخیر بنما ،الهی آمین یا رب العالمین.:[:









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)