نقل قول نوشته اصلی توسط ASRIN GOZALI
آرمان 26 !

بسیار زیبا بود و لذت بردم ، مرسی . میتونم تصور کنم که شاد عزیز چقدر خوش به حالش شده وقتی داشته این کلیپ رو میدیده ... ! :D

درسته عصرین گزلی عزیز، اما این دفعه قیافه ام شبیه اون شکلکها نشده بود چون از شدت سپاس اشکام هم میومد.