درسته عصرین گزلی عزیز، اما این دفعه قیافه ام شبیه اون شکلکها نشده بود چون از شدت سپاس اشکام هم میومد.نوشته اصلی توسط ASRIN GOZALI
![]()
تشکرشده 3,145 در 958 پست
درسته عصرین گزلی عزیز، اما این دفعه قیافه ام شبیه اون شکلکها نشده بود چون از شدت سپاس اشکام هم میومد.نوشته اصلی توسط ASRIN GOZALI
![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)