با سلام

ضمن تشكر از خانم yasi_m راستش از شعري كه در تاپيك (به او بگوييد دوستش دارم ) قرار دادن خوشم اومد باهاش يه كليپ درست كردم اميدوارم دوستان خوششون بياد


<embed src="http://www.hamdardi.net/attachment.php?aid=599" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflash player" type="application/x-shockwave-flash" width="600" height="500" quality="High">