نقل قول نوشته اصلی توسط blue heart
دیجیتالمن عزیز با تمام احترامی که برات قایل هستم میخوام بپرسم که ایا اگر طی اون چند بار سکسی که داشتین یه مشکل غیر قابل جبران براتون پیش میومد مثلآ بیماری مقاربتی.یا حامله شدن طرف که تا گردن میبردت توی مشکل باز هم به دلشکسته هایی مثل من اینطور نظر میدادی و راهنمایی میکردی برات متاسفم کاش وقتی داشتی اون گناه کبیره رو میکردی خدا یادت بود
هر کس که اشتباهی انجام بده باید تاوانش را هم بده . یا این دنیا یا در آخرت .
من خودم هم از کارهایی که در گذشته کرده ام ( گذشته نسبتا دور ) پشیمانم .
مساله اینه که وقتی فهمیدی کاری غلط هست دیگه اونو ادامه ندی . نه اینکه به گناه و کار اشتباه اصرار کنی .