من نميدونم در اين باره جيزي بكم متاسفانه خودم شوهري دارم كه از هر لحاظ بده.خواهش ميكنم كسي بهم كمك كنه دارم از غصه دق ميكنم
تشکرشده 0 در 0 پست
من نميدونم در اين باره جيزي بكم متاسفانه خودم شوهري دارم كه از هر لحاظ بده.خواهش ميكنم كسي بهم كمك كنه دارم از غصه دق ميكنم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)