میخواد ببینه چند مرده حلاجی یا مثلا تا کی نمیری جلو!!؟؟ عکس العملت چیه یا اول خوب تو رو بشناسه و سر از کارات در بیره یا. . . هر دلیلی که فعلا صبر کرده. دوست داشتن مسئولیت نمیاره. بازم میگم خودتو وابسته نکن. موقعیت هاتو از دست نده . فقط صبر کن صبر بهترین راه حله.
شاید هم فکر میکنه تو که فعلا هستی عجله واسه چی؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)