سلام.یکبار ی آقاهه داشت روپشت بام جوشکاری میکرد.بعد یکدفعه از اون بالا.....
واقعا چه اعضا فعال و آتشینی هستید.از جواب ومشاورهتان بسیاربسیار ممنون .سبزباشیدواستوار.;)