سلام.یکبار ی آقاهه داشت روپشت بام جوشکاری میکرد.بعد یکدفعه از اون بالا.....
واقعا چه اعضا فعال و آتشینی هستید.از جواب ومشاورهتان بسیاربسیار ممنون .سبزباشیدواستوار.;)
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام.یکبار ی آقاهه داشت روپشت بام جوشکاری میکرد.بعد یکدفعه از اون بالا.....
واقعا چه اعضا فعال و آتشینی هستید.از جواب ومشاورهتان بسیاربسیار ممنون .سبزباشیدواستوار.;)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)