دیگران را ببخش نه بخاطر اینکه آنها سزاوار بخشش تو هستند.بلکه فقط بخاطر اینکه تو سزاوار آرامشی........
تشکرشده 114 در 77 پست
دیگران را ببخش نه بخاطر اینکه آنها سزاوار بخشش تو هستند.بلکه فقط بخاطر اینکه تو سزاوار آرامشی........
fafa1360 (یکشنبه 23 مهر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)