شما بزرگترین اشتباه زندگیت رو مرتکب شدی و بخاطر فرار از تنهایی ازدواج کردی . عیبی نداره الان بهتر میتونی تصمیم بگیری و عاقلانه تر عمل کنی . الان هم میتونی یه شریک خوب و مناسب برای زندگیت انتخاب کنی . انقدر ناامید نباش . شما تنها نیستی شما خدارو داری که از هرچیز و هرکس بهت نزدیکتره . توکل داشته باش و با چشم باز انتخاب کن .