به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 80

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اردیبهشت 88 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1387-10-17
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    3,707
    سطح
    38
    Points: 3,707, Level: 38
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 93
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Question +اهمیت بکارت چیست؟

    سلام
    وقتی تاپیک "ترس از معاینه" رو خوندم یه سوالی ذهنمو مشغول کرد:چرا انقدر روی این قضیه تعصب بی جا هست؟
    بله متأسفانه بین دو جنس دختر و پسر انسانهای بی بندوبار وجود دارند اما من میخوام یه چیزی رو مطرح کنم.40% از موارد عدم بکارت بر اثر trauma ست(صدمه ی فیزیکی).ورزش هایی مثل دوچرخه سواری و اسب سواری و...ممکن است به پرده آسیب برساند.خوب پس برای اطمینان از بکارت دختر باید معاینه شود و...
    این همه وقت و انرژی و پول صرف چی میشه که بفهمی طرف با یکی رابطه داشته یا نه!اصلاً هم شرایط رابطه برای کسی مهم نیست که حالا شاید اون دختر گول خورده،ازش سوء استفاده شده یا...فقط یک پرده!همین و بس!اگه از نظر دینی به قضیه نگاه کنیم همه ی گناهان با توبه بخشیده میشه.در قرآن گفته شده با زناکار ازدواج نکنید ...مگر اینکه توبه کرده باشه.آیا اگه دختری باکره بود کسی تضمینی میده که در آینده به همسرش خیانت نکنه و آیا اگه باکره نبود اما توبه کرده بود و به همسرش (یا نامزدش) قول وفاداری بده آیا کسی میتونه بگه که این آدم حتماً در آینده خیانت میکنه؟ما همه در زندگی اشتباهات کوچک و بزرگی میکنیم حالا اگه یه دختر بر اثر خامی یا عدم آگاهی یا حتی با آگاهی کامل زنا کرده و الآن پشیمانه و توبه کرده انقدر نابخشودنیه که مردم برن گواهی پزشکی قانونی بگیرن؟و اون جمله ای که یکی از دوستان زیر پستش بود :"عیسی (ع) فرمود بسیار خوب آنقدر او را سنگ بزنید تا بمیرد اما سنگ اول را کسی بزند که تا به حال گناهی نکرده" شرح حال ما مردمیه که گناهی رو که خدا با توبه میبخشه ما نمیبخشیم در حالی که خودمون گناهان بسیار بزرگ دیگری حتی بدتر از زنا رو مرتکب میشیم.ما باعث میشیم که یک دختر ارزشش به یک پرده باشه!به نظر من جای معاینه و...بهتره دو طرف با صداقت همه چیز رو بگن.اگه یه دختر به طرفش بگه من تا به حال زنا نکردم و اگر اشکالی هست شاید به خاطر خود ارضاییه باورش انقدر سخته؟اگه بگه زنا کردم اما توبه کردم و پشیمونم و به تو وفادار میمونم باورش سخته؟اگه نتونیم رو حرف طرفمون در این قضیه و صداقتش اعتماد کنیم روی چه حسابی یک عمر میخوایم باهاش زندگی کنیم؟تازه به فرض هم که گواهی صادر شه وقتی در مملکت ما پزشک زنان پرده ی بکارت رو میدوزه پزشک قانونی نمیتونه گواهی دروغ بده؟ما بسیار بدتر از زنا رو انجام میدیم و خودمون رو پاک میبینیم.

    گر می نخوری طعنه مزن مستان را --------- بنیاد مکن تو حیله و دستان را
    تو غره بدان مشو که می می نخوری--------- صد لقمه خوری که می غلام است آنرا

  2. کاربر روبرو از پست مفید joker تشکرکرده است .

    joker (یکشنبه 07 خرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راههای ایجاد کسب آرامش و مدیریت در بحران فعلی زندگیم چیست؟
    توسط پژمان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 فروردین 94, 01:13
  2. 1 مقدمه:انسان کیست؟! انسانیت چیست؟!
    توسط مدیرهمدردی در انجمن منحصر به فرد بودن انسان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اردیبهشت 90, 05:24
  3. نجار زندگیت کیست؟!!
    توسط طاهره در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 اسفند 87, 02:40
  4. اهمیت بکارت چیست؟
    توسط joker در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 بهمن 87, 09:16

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.