نقل قول نوشته اصلی توسط شمیم19


ولی من مشکلم اینکه چجوری بهش بگم که مشکلیم پیش نیاد
نقل قول نوشته اصلی توسط شمیم19


به قول محسن درسته همه چی به جدایی ختم نمیشه....ولی من چاره ای جز این ندارم
واسه خودمم خیلی سخته(واقعا همدیگرو دوست داریم)

فقط نمیدونم چجوری.....که داره عذابم میده
نقل قول نوشته اصلی توسط شمیم19

من میخوام یه راهی بهم نشون بدین که قضیش بدون ناخوشایندی بینمون پیش بیاد تمومش کنم ....

آقا محسن ما در حد راهنمایی(مشاوره) دخالت میکنیم .ایشون مشورت میکنه وتصمیم آخر رو خودش میگیره
این بنده خدا خودش داره داد میزنه که میخواد جدا بشه .
از هم شناخت پیدا کردن و بر اساس شناختی که داره ؛ به گفته خودش از لحاظ اعتقادی جور در نماین و میدونه همین باعث مشکل میشه، شما چه اََِسراری به ادامه رابطه دارین؟؟!!!