زن اگر عاقل باشه صبر می کنه با کسی ازدواج کنه که از خودش ضعیف تر نباشه. اگر با مردی ازدواج کنید و هی بخواهید خودتونو به رخش بکشید و اونو از خودتون پایین تر جلوه بدین سرنوشتی جز شکست در زندگی انتظارتونو نمیکشه. زندگی عرصه ی زورآزمایی نیست. در ضمن خانمی که دوست داره اقتدار گرایی کنه همون بهتر که ازدواج نکنه چون به این جور زنها نمیگن مقتدر بهشون میگن سلیطه!نوشته اصلی توسط mohat







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)