نقل قول نوشته اصلی توسط mohat

حالا اگر زنی قدرتمندتر از شوهرش بود، تکلیف چیست؟!
آیا زن باید تواناییهایش را در نطفه خفه کند و به درجه ای پایین تر از آنچه هست تنزل یابد تا شوهرش احساس اقتدار و ریاست کند؟!
واقعا تکلیف زنانی که قویتر از شوهرانشان هستند، چیست؟؟؟؟
زن اگر عاقل باشه صبر می کنه با کسی ازدواج کنه که از خودش ضعیف تر نباشه. اگر با مردی ازدواج کنید و هی بخواهید خودتونو به رخش بکشید و اونو از خودتون پایین تر جلوه بدین سرنوشتی جز شکست در زندگی انتظارتونو نمیکشه. زندگی عرصه ی زورآزمایی نیست. در ضمن خانمی که دوست داره اقتدار گرایی کنه همون بهتر که ازدواج نکنه چون به این جور زنها نمیگن مقتدر بهشون میگن سلیطه!