رویا جون خیلی ممنون از راهنماییت...برت ایمیل فرستادم..لطفا ایمیلتو چک کن....دوستان از همتون ممنونم....بازم تنهام نذارید...شما خیلی خوبید.برام دعا کنید ارامش بهم برگرده.