خوشحال شدم تاپیک آخرت رو دیدم... دوستان بودن و همراهیت میکردن، من هربار بحث رو دنبال میکردم و مشتاق، برای به نتیجه رسیدن...
خیلی خوشحال شدم....
همسرت رو بفهم... عذر میخوام، دور از شخصیت شما و ایشونه.. روزی بدترین حرف هم از دهنشون در اومد، بفهمش و درک کن... یه زن شاید بیش از هرچیز به محبت و درک شوهرش در مواقعی که انتظار اون رو هم نداره، نیاز داره...
تقدیم به شما و همسرت از طرف من و دوستان...![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)