هر جا که درد ورنحی هست... براتون آرزوی صلح و صفا و

آرامش میکنم



هر جا که اجساس عدم اعتماد به نفس دارین ..من براتون

آرزوی قوت قلب و جرات و اعتماد به نفس در توانایی انجام اون

کار رو میکنم ..



هرجا که احساس خستگی و درماندگی کردین ...من براتون

آرزوی صبرو تحمل و قدرت دوباره میکنم ..



هر جا که احساس ترس و وحست داشتین.....من براتون آرزوی

عشق و امید و شهامت میکنم

..