خیلی محترمانه بگو من این وسط بی تقصیرم هر کسی که کارا رو خراب کرده خودشم باید درست کنه بگو من همه ی سعیم رو کردم که کار به اینجا نکشه ولی خودش خواست اینطور بشه
تشکرشده 657 در 204 پست
خیلی محترمانه بگو من این وسط بی تقصیرم هر کسی که کارا رو خراب کرده خودشم باید درست کنه بگو من همه ی سعیم رو کردم که کار به اینجا نکشه ولی خودش خواست اینطور بشه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)