RE: بازم اين اس ام اس و ايرانسل هاي خانمان سوز
آقای سورنا-آرمان نداشتیمااااااااااا شما قول دادید!
چرا ما زنها دوست داریم همش دنبال یه بهانه ای برای ناراحت کردن خودمون باشیم؟
توی یکی از موضوعهای تالار خوندم که دنبال چی هستید مثلا اثبات کنیم شوهرامون بهمون خیانت میکنه؟ آیا چیزی جز ناراحتی برای ما داره؟
بد نیست بعضی وقتا سرمون رو مثل کبک بکنیم توی برف!
از اون ور آبیها یاد بگیریم! تا خطا کسی بر ما ثابت نشده قبول خطا نکنیم اگر روزی با سند و مدرک عقلمون رو قانع به خیانت همسر کردیم اونوقت بذاریم دلمون هم بپذیره که به ما خیانت شده و تا اون وقت خودمون رو ناراحت و درگیر این بحثها نکنیم
ماندگار جان شما مطمئنید که شوهرت بهت خیانت کرده و پای یه زن دیگه درمیونه؟
hypocrite
boredom sets into the boring mind
علاقه مندی ها (Bookmarks)