سلام
درباره اش خیلی توی شکـ هستم...حس کنجکاوی ام نمیگذاره صبرکنم
اگه بخوام بفهمم طرف مقابلم درموردم چه فکری میکنی..یعنی دوستم داره یانداره...چیکاربایدم بکنم؟؟؟
یاچطوری دلش روکامل بدست بیارم؟؟؟؟
تشکرشده 27 در 14 پست
سلام
درباره اش خیلی توی شکـ هستم...حس کنجکاوی ام نمیگذاره صبرکنم
اگه بخوام بفهمم طرف مقابلم درموردم چه فکری میکنی..یعنی دوستم داره یانداره...چیکاربایدم بکنم؟؟؟
یاچطوری دلش روکامل بدست بیارم؟؟؟؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)