سلام

درباره اش خیلی توی شکـ هستم...حس کنجکاوی ام نمیگذاره صبرکنم

اگه بخوام بفهمم طرف مقابلم درموردم چه فکری میکنی..یعنی دوستم داره یانداره...چیکاربایدم بکنم؟؟؟

یاچطوری دلش روکامل بدست بیارم؟؟؟؟