من بدبخترین ...........نه ............. کم شانس ترین ............نه ...نه .... همون بدبخترین ادم روی جهانم
خیلی از نظر روحی داغونم خرد دارم میشم البته شدم دارم می میرم
تشکرشده 88 در 46 پست
من بدبخترین ...........نه ............. کم شانس ترین ............نه ...نه .... همون بدبخترین ادم روی جهانم
خیلی از نظر روحی داغونم خرد دارم میشم البته شدم دارم می میرم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)