سلام.من مشکل خودم رو تو قسمت ارطباط دختر و پسر نوشتم.خواهشا یه سری اونجا بزنین و مشکل من بدبخت رو حل کنید.
لز مدیر این سایت هم میخوام که راهنماییم کنه.
با تشکر زیاد از همه ی شما دوستان.