شیلا خانوم سلام،
خوشحالم که حالت بهتر شده و آسمون ابریت آبی تر شده.

اگه دوستون همچین مشکلی رو داشت و بهتون میگفت، به این صورت که باخودت برخورد میکردی باهاش مواجه میشدین؟؟

به نظر بنده مسئله همانطور که آقای گرد آفرید اشاره کرد در اندیشه ی درونی شده ی شما در مورد تفکر و احساس
مردم نسبت به خودتونه ،و هیچ ربطی به لیاقت شما نداره و در واقع شما گرفتار یک تفکر نا صحیح هستید که درونی شده و خواهش میکنم این مسئله رو به بقیه ی مسائلتون بست ندین،که نتیجه ای جر بدحال شدن نداشته و نداره.

با خودت مهربون تر باش.
شاد و پاک باشید