سلام
من این موضوع رو اینجا باز کردم تا اگه از برخورد یا صحبتی که یکی از دوستان میزنه و یکی دیگه با اون حرف یا نظر مشکل داره اینجا بگه نه اینکه توی موضوعات دوستان که مطمئنن برای حل مشکلاشون به اینجا اومدن نه شنیدن بحث ها و انتقادات ناصحیح
تشکرشده 77 در 52 پست
سلام
من این موضوع رو اینجا باز کردم تا اگه از برخورد یا صحبتی که یکی از دوستان میزنه و یکی دیگه با اون حرف یا نظر مشکل داره اینجا بگه نه اینکه توی موضوعات دوستان که مطمئنن برای حل مشکلاشون به اینجا اومدن نه شنیدن بحث ها و انتقادات ناصحیح
hypocrite
boredom sets into the boring mind
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)