سلام
من این موضوع رو اینجا باز کردم تا اگه از برخورد یا صحبتی که یکی از دوستان میزنه و یکی دیگه با اون حرف یا نظر مشکل داره اینجا بگه نه اینکه توی موضوعات دوستان که مطمئنن برای حل مشکلاشون به اینجا اومدن نه شنیدن بحث ها و انتقادات ناصحیح