《بِسمِاللهِالرَّحمنِ الرَّحیم》
یا مُقَلِّبَ القُلُوبِ وَ الاَبصار،
یا مُدَبِّرَ الَّیلِ وَ النَّهار،
یا مُحَوِّلَ الحَولِ وَ الاَحوال،
حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَنِ الحال ♡
سلام و درود به همه ی شما،خوبان همدردی
دوستان نازنینی که با قلب پاک و مهربان و با اندیشه خیرخواهانه در جهت رفع مسائل و مشکلات افراد همنوعشان تلاش میکنند.☆
فرا رسیدن نوروز سال ۱۴۰۵ و عید سعید فطر را خدمت همه شما تبریک و تهنیت عرض میکنم.
از صمیم قلب، برای همه هموطنان عزیزم و بخصوص اعضای گرامی این تالار ، امنیت، سلامتی و آرامش درونی خودشان و خانواده هایشان را از خداوند متعال خواهانم.
☆•°☆•°☆•°☆•°☆








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)