paiize: آقا امیر سلام
امیدوارم خوب وخوش باشید درکنار خانمتون
چرا نمیاین از حالتون بگید!؟؟؟بی انصافیه که دوستان خودتون رو ازخودتون بی خبر بگذارید
خانمتون چطوره؟دوران بارداریش خوب پیش میره که انشاالله؟
به نظرم بیایدوتوی حال واحوال از خودتون وزندگیدون بگید،ماهم استفاده کنیم از تجربه هاتون البته اگهدوست دارید ونمیگید باز پاییزه خانم سروکله اش پیدا شد!
دوست دارم از حالتون بدونم
سلام خانم پاییزه. ممنونم از احوالپرسی شما. عذرخواهی من رو بابت این تاخیر چندساله در پاسخگویی لطفا بپذیرید. متاسفانه فرزند اول من از دست رفت و من دچار یک فروپاشی روانی بودم مدتی بعد از این اتفاق و نتونستم دیگه به این سایت سر بزنم و بعد هم مسائل جاری دیگه ای در زندگی. شرمنده هستم که با این تاخیر بسیار زیاد جواب شمارو میدم. امیدوارم شما و خانواده محترمون در سلامتی کامل باشید. عذرخواهی میکنم پیام خصوصی شمارو اینجا میذارم چون لینک ها نامفهوم بودن نفهمیدم چطوری باید اشتراک تهیه کنم که بتونم بهتون جواب بدم.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)