به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مهر 04 [ 04:32]
    تاریخ عضویت
    1404-7-13
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    37
    سطح
    1
    Points: 37, Level: 1
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 13.0%
    تشکرها
    2
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    بازیگوشی شدید و شیطونی پسرم

    سلام وقتتون بخیر

    پسری دارم که کلاس اول هست. از حدود دو سال پیش مشکلی باهاش داشتیم و اونم بازیگوشی و شیطنت بی حد و مرزشه.

    مثلا وقتی ۵ سالش بود یک روز من داشتم توی آشپزخونه غذا میپختم اینقدر روی تخت پریده بود که افتاد زمین و دستش شکست. یا خیلی اوقات میرفت توی آشپزخانه همه قابلمه ها و ظرفها رو میریخت کف آشپزخونه و باهاشون بازی میکرد با اینکه خودش اسباب بازی داشت.

    مدام هم از من میخواست بشینم کنارش باهاش بازی کنم و هیچوقت خودش تنهایی باز نمیکرد.

    یا وقتی میریم جایی مدام شلوغ میکنه و رفتارهای تکانشی و پرخاشگرانه نشون میده از خودش.

    اما عملکردش توی مهد کودک و پیش دبستانی عالی بود و سنجش ابتدایی هم مشکلی براش تشخیص ندادن.

    من پیش چندتا مشاور و پزشک رفتم اما اکثرا دوتا جواب میدن بهم. بعضیشون میگن پسرتون چون توی مدرسه و پیش دبستانی عملکردش خوب بوده و ساکت و آروم بوده ولی توی محیط خونه شیطون و بازیگوشه بیش فعال نیست چون بچه ی بیش فعال قدرت تفکیک موقعیت نداره و همه جا رفتارش یکسانه. صرفا میگن طبیعت بچه ی شما شیطونه و بعضی بچه ها آروم هستن و ساکتن بعضی بچه ها هم ذاتا بازیگوش و شیطون هستند و بچه ی شما مشکلی نداره شما مسئله رو دارید بزرگ میکنید.

    بعضیها هم بهم گفتن که پسرتون بیش فعاله ولی یاد گرفته در محیطهایی که چهارچوب و ساختار داره مثل مدرسه یا پیش دبستانی علائمش رو پنهان کنه و تمرکز کنه ولی وقتی برمیگرده خونه چون توی مدرسه و مهد انرژی گذاشته تا رفتارش رو کنترل کنه و میدونه توی خونه لازم نیست خودشو کنترل کنه فنر کنترل رفتارش در میره و رفتار پرخاشگرانه انجام میده.

    راستش نمیدونم تشخیص درستش چیه خیلیها میگن چون نمرات و درسش خوبه و مشکل تمرکز روی درس نداره بیش فعالی نداره.

  2. کاربر روبرو از پست مفید minaprhm تشکرکرده است .

    شمیم الزهرا (سه شنبه 15 مهر 04)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.